Ninattanuvanza rabbim kolaylığını veriyor ve bir sekilde idere ediyorsunuz😊
İlk üç ay biraz zor geçiyor uykusuz geceler, gaz sancıları vs bunlar biraz zorluyor tabi. Ama geçiyor. Bebeğin uykusu düzene girdikçe rahatlıyorsun. Bide bebişi büyük çocuktan korumak gerekiyor. Kıskançlık olabiliyor çünkü. Gözünüzü üzerinden hiç ayırmayin seveyim derken zarar verebiliyor abi ablalar☺️
Şimdilik aklıma bunlar geldi😅
Sağlıcakla büyütün yavrularınızı