Merhaba eşim ve ben coronayız bebeğimiz 2 buçuk aylık 2 gün ateşi yukseldi calpol verip takip ettik en son calpolu akşam 9 buçukta verdim tekrar ateşi yükselmedi çok şükür ama çok fazla uyuyo emzirmek için ben uyandırıyorum ondada çok yorgun gibi bakıyo konuştuğumda yine gülücükler saçıyo ama yinede normalinden farklı bakıyo.coronadan mı yoksa calpol ağır mı geliyo üzülüyorum böyle gördükçe