Halime_Ciner01 anlayabiliyorum gerçekten yalnız olmak çok zor. Bende öyle tekim. Eşimde ilgilenmez hemen sıkılır ağladığında hemen kucağıma verir ve tükenmiş durumda idim ilk 2,5 ay. Hem bebek hem yemek hem evin işleri. Sonra düzene girdi. Dualarım sizinle inşallah girer düzene 🙏🏻