Mehtee aaa ne güzel demek aynı tarih 🥰 benim bebeğimdede çok sıçrama oluyor bu ara canım. Uyanıkken de birden korkuyor. Dün babası hapşırdı hemen dudağını büzdü baktı ağlamaya başladı. Sanırım dünyaya adapte olmaya çalışıyor yavrular ona bağlıyorum bende. Burnu tıkalı olabilir mi ondan çok ağlamış olabilir mi ? Benimkinin burnu tıkalı oluncada çok ağlıyor