Birannebirfurki cook cok memnunum gercekten tavsıye ederm bıraz fıyatı pahalı gelebıler ama gercekten dıger urunlere gore cok cok iyi bebegım 9aylık 2 aylıklen basladm grıp olmustu bıtmeden dıgerını alıyorum elımın altında dursun dıye o kadar ıyı ben cok memnunum dıger kucuk serum gıbı olanlar hiç işe yaramamıstı bende