Serap02 Sabaha doğru 19/20 ye kadar düşüyor kızıma uzun kolu body ince bir pijama giydirdim iç kısmına yeterlimi kızlar ustunude ince vir battaniye
Sevgilimmm Serap02 20, dereceye düşüyorsa pijama takımıni ince değil kalın giydirin . Battaniye örtmezsiniz kalın giydirince. Uyku tulumlarinin amacı zaten battaniye örtmemeye yönelik.
Mom16 Serap02 odasıcaklığı bizde de aynı. 1.7 giydiriyordum 2.8 aldım çok soğuk olduğunda zıbın ve ince pijama giydiriyorum. Üstünü örttürmüyor.
TalentedMom Serap02 belirttiğiniz bebek için soğuk olabilir doktorumuz oda sıcaklığınIz 22 ile 24 derece olmalı demişti uzun kollu giydirin bence içine bir gece öyle deneyin terlerse içine kollu zıbın giydirirsiniz
Mamaqueen Serap02 valla bizim ev 24 derece ben 1.7 kullaniyorum cunku diger toglarida denedim onlarda usuyordu. Bundada ilk uyuturken terliuor sonra gece iyi. Icine askili badi ve uzun kollu pijama takimi giydiriyorum. Bazende askili badi tayt sweat
Mom16 Serap02 22 derece filanken zıbın ve ince pijama giydiriyordum yani kış gelmeden sonbahar soğuğunda. Şimdi 1.7 ile uyuyacaksa ki gündüz öyle uyuyor zıbın+kalın pijama giydiriyorum
TalentedMom Serap02 sanmıyorum içine uzun kollu zıbın yeter diye düşünüyorum içine 2 kat giydirirseniz terler bence
Serap02 Mom16 bende şimdi söylenilen den yola çıkarak uzun kollu body üstüne ince pijama takımı altında ince pijama giydirdimm ayy hatamı ettim
Cerenimom Serap02 Oda 19 derece uzun kollu zibin altina kilotlu corap giydiriyorum. Yani uzerine ince battaniye ortunce terliyor. Gogusu sirti sicak yanaklari be kulakları soguk oluyor. Bilmiyorum bende deneye deneye en son bunu buldum 🤨