5 aylık bebeğin 2 gündür ateşli doktora götürdük enfekte olduğunu söyledi boğazı kırmızı ama ciğerlere inmemiş dedi antibiyotik başladık 2 gün daha ateş olabilir dedi çok üzülüyorum ara ara ateşi artıyor nasıl ateşini düşürürüm bir önerisi olan var mı