Kiask canım aynı ayda bende o sıkıntı yi çektim sma hipp Aptamil similac Bebelac icmedi en sonunda evolvia ve golden Goat aldik onlarida icmedi ve ben kızıma şarkıyla icirmeye ve kucağımda gezdirerek icirdim canım ağzına almıyordu ve benim kızım doğduğundan itibaren mama içiyordu 4 ayda bu sıkıntı oluyor sende dene istersen şarkıyla gezerek icmiyorsa sallayarak içir benim kız şuan 6 aylık sallayarak iciriyorum yoksa ona kalsam bırakacak bı öyle dene derim canım inşallah faydasıni görürsün 💞