Canım benim bebeğimde asla düz yatmıyordu kafası sivrilmişti o kadar üzülüyordum ki kafasını yastıklarla çevriliyordum ağlıyordu.Nette biraz araştırdım bebek hareketlendikçe düzelecek yazıyordu hakikaten düzeldi şimdi o zamanlar bebeğime kendime çektirdiğim eziyete üzülüyorum ☺️ Rabbimin izniyle seninkide düzelir elinden geleni yap ama çokta üstünde durma 🙂😍