Annem karantinadaydı temaslıydı negatif çıkmıştı ama filyasyon ekibi ilaç kullanmasını söylemiş neyse verdik ilaç ilaçlar bitti ama annem ruh gibi halsiz , dalgın, fazla konuşmuyor, boğaz ağrısı başlamış üşüme var unutkanlık fazlalaştı öncedende vardı şeker tansiyon kalp hastası zaten beyninede pıhtı atmıştı şimdi daha durgun çökmüş gibi iştahsız bu durum normal mi ilaçlardanmıdır yoksa kötüye mi gidiyor korkuyoruz unutkanlıklarıda başlayınca özel ihtiyacını kendi giderirdi şimdi onları yapmıyor aradım ama fazla ilgilenmiyorlar