Benim doktorum 2 aylık olduğumuzda gece bi kereliğine uzun uyuyorsa müsade etmelisin 4 5 saat aç kalabilir ama günün diğer saatlerinde 2 3 saatte bir emzirmeye devam et demişti hem o dönemdeki bebeklerin büyümesi için uyku da en önemli şeylerden biri