Bebeğim arada kendisi yapıyor kakasını bazen de yapamayınca uyarıyla yapıyor günü gününü tutmuyor ve yeşil geliyor kakası üşütmeden kakası yeşil geliyor olabilir mi bide sıvı geliyor ishal gibi katı degil daha 2 aylık bebeğim üzülüyorum bagırsak sorunu olmasında yarın doktora götürücem :(