Merhabalar,56 günlük kızım var.önceden sıklıkla kaka yapan bebeğim (ki günde 4bezinden 3ünde kaka olurdu)artık 24saatte bir 36 saatte bir kaka yapmaya başladı ve çok zorlanarak yapıyor.Synı zamanda aşırı gazlı bir bebek,gaz sancısıyla kaka sancısı aynı zamana gelince nefesi kesilene kadar ağlıyor.geçen hafta pazar gününden beri 2 kere lavman yaptık öyle yaptı yoksa ne zamana kadar yapamazdı bilemiyorum. Bir de kakası sümüksü yapışkanlı gibi kaka.Bu durum normal mi?Aynı problemle karşılaşan var mı?