Bizde de Bi dönem çişi çok ağır kokmuştu, haricinde başka ateş, huysuzluk, idrar yaparken zorlanması vb. hiç bir sıkıntısı olmadı. Doktora götürdük idrar testi istedi, enfeksiyon çıktı. 10 gün antibiyotik kullandık, tekrar idrar testi yaptırdık şükür temiz çıktı.