Narin Merhaba anneler, Spinal sezaryen olalı neredeyse 20 gün oldu karnımda boşluk hissi var.Dokunduğumda sanki iç organlarım alınmış gibi tuhaf bir his.Ne zaman geçiyor bu durum? Ya da normal mi dersiniz?
DerenGrkemYetiker Narin canım ben de spinal yaptım 2.5 ay oldu. Hala o his var ama doktorum merak edilecek bir durum olmadığını zamanla düzeleceğini söyledi.
Yeliz Narin ben normal doğum yapmama rağmen bende bile 40 çıkana kadar oldu o. Organlar doğuma kadar bebişten dolayı sıkışık olduğundan birden rahatlayınca oluyor 🤣 yerler geniş geliyor heralde 🤣🤣🤣
Gorursensoyle Narin spinal le ne ilgisi var ki epidural olunca olmuyomuymuş ben de spinal oldum yok bende öyle bir şey
Narin DerenGrkemYetiker Sabır gerektirecek sanırım öyleyse çünkü sinir bozucu bir his.Bende 40 kontrolümü bekliyorum doktoruma sormak için neyse ki normal olduğunu sizlerden öğrendim.
GlayFidanDzgn @Narin iki ay olacak benim neredeyse bende hiç his olmadığı için içi boş falan gibi değil yok gibi hissiz olduğu için 🙃 o da en erken bir sene sonra geçermiş ki arkadaşımın çocuğu 2,5 yaşında hala hissiz diyor 🙂🙃
Narin GlayFidanDzgn Dikiş yerlerinin hissizliği ömür boyu geçmediğini biliyorum da bu karında ki hissizlikte mi o kadar sürüyormuş ya..😔 çok tuhafıma gidiyor resmen karnıma dokunmak istemiyorum alışamadım..
Retina Narin valla bilemedim benim karnım çok büyüktü Bebekte iriydi.bebekte iriydi organlar sıkışıp doğumdan sonra hızla yerlerine koştularsa belki o boşluk hissi olmamıştır;)) sadece kesik yer hissiz onun dışında eski göbeğim şekline geri döndü
Narin Retina dikiş yeri hissizliği artık bizimle baki kalacakmış maalesef.. :( anne olmanın her evresinde zorluklar varmış
Narin Gorursensoyle Spinal ile ilgisi yok tabi ben sadece doğum şeklimi belirtmek için söyledim.Siz şanslısınız o halde🤷🏻♀️
Zeykemk26 Narin ay evet ya nefret ettım su sezaryandan vallahı 7 gun oldu bı bosluk hıssı bır batma gıbı seyler oluyor kaburgamın altına dogru sankı boyle karnımdakı et sallanıp duruyor ufffff bagladım ama yıne koca bır gonek
Zeykemk26 [bilinmeyen] ay aynen allahım boyle deyıp buyuk konusmakda ıstemıyorum ama şöyle dogurasıya öldüm Allah olmayanalra versn
melissrn Benimde öyle hissizlik var göbeğimin alt kısmında doktor geçmez dedi 😁 benim doktor baya açık sözlü herhalde😂