Brkgz Merhaba hanımlar👋Eşim askeri personel Oyak da ön konut birikim fonundan ayrılmak istiyoruz fakat ev alma şartı var şuan ev almak istemiyoruz nasıl ayrılabiliriz aranızda ayrılan varmı😊
Deletedmom9 Herhangi bir kooperatife üye olup daire alacak gibi belge hazırlayıp Oyak’a gönderip çıkışınız tamamlanırmış eşimle konuştum şimdi.
Deletedmom9 Brkgz illa o olacak da değil kendiniz bir isim uydurup birde kaşe çıkartın dilekçeyi yazın gönderin yine çıkarsınız.
Brkgz Deletedmom9 öyle oluyormu ya çok düşündük onu da ama sonra bir sorun çıkarmı vs diye de düşündük kendi paramızı zorla almaya çalışıyoruz resmen ya