Bebeğim 2ay 29gunluk ben grip oldum. Yarın kulak burun boğaz bölümüne randevu aldık fakat ben emziriyorum evde neler yapabilirim bu gribi atlatmak için çok ağır atlatıyorum bebeğime geçer diye de korkuyorum emzirirken maske takiyorum öpmüyorum vs nane limon içiyorum ama nane sütü keser diyorlar doğru mu lütfen yardımcı olun kızlar 😔