Valla bu havalarda corapsiz ben bile üşüyorum yatakta. Bazen patik giyip yatıyorum hatta. Ben de uyku tulumu yok ama çoraplı pijama giydirmeye çalışıyorum eğer o yikanmamissa giydiriyorum çorap çünkü gece de çok kalkıyor benimki üşür illa kalktığında falan diye düşünüyorum