Merhaba anneler bebeğim 7ay 10 günlük 3 4 gündür çok huysuz sürekli ağlıyor iştahı kapandı sadece kuçağıma aldığımıda duruyor geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor bugün hastaneye götürdüm tahliller yapıldı çok şükür sorun yok ama neden böyle bilmiyorum aynı durumda olan varmı acaba artık ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olun lütfen😰😔