Merhaba arkadaşlar bebeğimin sağ göz kenarından göz yaşı geliyor gün içerisinde hafif hafif alt kısmıda resimde gördüğünüz gibi kızarıklık ve kuruluk var tahriş olmuş gibi acaba gözyaşı akıp orayımı yakıyor tuzlu oldugu için bir bilginiz varmı veya başına gelen varmı. https://imgyukle.com/i/Tgttjq