Bebeğim 15 aylık oldu olası iştahsız ama önceden bir hafta yemiyorsa bir hafta yiyordu diş çıkardığı dönemlerde dişi çıkınca iyi oluyodu öyle aşırı yemiyordu ama biraz yiyordu yaklaşık iki aydır kaşığı Eliyle iteliyor ağzını açmıyor bütün gün aç bıraksam da yemiyor 😔bi ara her gün çorba yaptım yemedi ısrar etmedim götürdüm her gün ama aç kalıyo üzülüyorum elini tutup öyle yediriyorum Düzelmiyo😔