Merhaba sevgili anneler,
Kızım 9.5aylık 1 haftadır meyve dışında verdiğim hiç bir şeyi kaşıkla yemiyor.Ağzını kapatıyor,kafa sağa sola istemiyorum hareketi☺️Her şeyi eline vermemi ve kendisi yemek istiyor.Hatta son 2 gündür çıtayı yükseltti beni de besliyor🤣Bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum.El-göz koordinasyonu için evet iyi ama çorba,püre,yoğurt vb.şeyleri eline verme imkanım yok.Sürekli katıda beslensin istemiyorum.Ek gıdaya geçerken hiç zorlanmamıştım.Yeme alışkanlığı tamamen değişti bir öğün sebzeydi şimdi asla yediremiyorum.Zannımca babasının etçil geni ağır basıyor şu an.Tekrar nasıl düzene sokabilirim beslenme düzenini bilgisi olan varsa yardım lütfen🙏Uykularımız doğduğundan beri felaket şimdi böyle yememesi ve yemek seçmeside çıkınca aşırı strese giriyorum.