fatima önce nevita kullandık. Sonra geçmeyince tobrisol verdi dr. Benim fikrim damladan çok masaj iyi geldi. Göz pınarıyla burnun ortasına parmağımızı koyup parmağı ayırmadan 10 kere bastırıp bastırıp çektik. Baya bi çapak çıktı 3 günde bitti. Günde 4-5 kez yaptık. Gözyaşı kanalları tıkalı oluyormuş masajla açıldı..