Ece123 14 bucuk aylık oldu anasına çekmiş kızım bu akşam 6-7 adım attı aylardır cesaretini toplayıp yapamadıgini yaptı o kadar mutlu oldu ki gülerek koşuyor resmen böyle bı mutluluk yokkkk :)💓
Mrs_Mert Ece123 biz de 14 aylık olmak üzereyiz iki gündür yürüyerek geziyo evi. O heyecanı yok mu zaten insan mest oluyo 😍
Ece123 Mrs_Mert bizim ki tek parmağımi tutar gibi yapıp 2 haftadır kendini gezdiriyordu bugün bir anda babası bana yönlendirdi yürümeye başladı acaba ne kadar sürer tamamen rahat yürümesi :)
Ece123 hunilimomm yaaaa tamamen kaç hafta sürer acaba yürümesi şuan heyecanli heyecanli koşar gibi adımlar atıyor sonra ya bı yere tutunuyor ya da düşüyor şebek:)💓
Mrs_Mert Ece123 kızımın da cesareti geliyodu ama tam anlamıyla bırakıp yürüyemiyodu. Şu iki gündür kendini bıraktı koşarak kaçıyo bizden. Yani yürümüş artık cesareti gelmiş 🌼
hunilimomm Ece123 sanırım iki uç haftaya tamamen yürüdü ama yine düşüyordu elimden tutup uzun uzun yürüyordu kızım erken yürüdü (10 aylıktı) tam hatırlamıyorum ama çok heyecanlı bi süreçti gözü yemediği zaman emekliyordu 😂😂
Edaemekli Ece123 devamı gelir yakında cnm gün geçtikçe daha çok adım atar benim kızım 10 aylıkken yürüdü şuan 12 aylık her yeri geziyor yürüyor maşallah 😍
hunilimomm Ece123 artık sürekli gözün üstünde olucak bi cesaret geliyor artık yürüyorum diye 😂 ativeriyorlar kendilerini
Ece123 hunilimomm benim kız doğduğundan beri kendini parçalıyor huysuz kızım benim bakalım başımıza büyük kazalar gelmesin inşallah düşe kalka geçiyor hergun bizde çünkü 😀