Merhaba arkadaşlar 8 günlük bebeğim var. Sezeryanla doğdu. Aşırı gaz problemi var . Biogaia damla başladım bugün ama yine de ayaklarına karbonla çekiyo huzursuz uykuya dalamıyor. Sizin gaz için Yaptığınız nedir. Veya gaz çıkarırken benim yaptığım yanlış bişey var mı. Tam tekniğinizi yazar mısınız