Benim kardeşim 9 yaşında maalesef bebekken fark ettik geçer geçer dediler geçmedi doktora götürük o zaman için sanırım en büyük hata da bizim hala içe basıyor onu ve bizi rahatsız edecek bi görüntü yani aşırı dikkat edersen belli o da rahatsız olmuyor şimdilik çok ilerisi için bi şey diyemem