Gamze123456789 Merhaba arkadaşlar ben sezeysezeyan ameliyatı oldum 1 ay oldu yakında 2 aylık olcz ama hala devam ediyor kabizligim ne yapmam gerek
Deletedmom25 Gamze123456789 yulaf unu ile muhallebi yapıp yemenizi tavsiye edebilirim ben bir tek onun faydasını görmüştüm kivi de iyi geliyor demişlerdi birde duphalac diye bir ilaç kullandım ama bir faydasını göremedim
turansmom Gamze123456789 açlık otu al aktardan iç az birsey karin ağrısı yapıyor ama iki dakikadantuvalettesin bende çok çektim kabızlıktan. Sen kabızsan bebeğede geçiyor çünku