Arkadaşlar kızım 6 arti 3 günlük dişim apse yaptı diş doktoru amoklovin 625 mg yazdı çocuk doktoruna da sordum kendi kadın doğum doktorumuda Sordum icebilirsin Sknti yok dedi ama ben o kadar takıntılıyım ki 3 gündür içiyorum ve hala nete yazyorum içsem bisey olurmu diye delirecem aranizda emzirirken antibiyotik kullanan oldumu nolur yardim edin ya