rainbowbaby 1 hafta oldu doğum yapalı sağ göğsü çok iyi emiyor ama solu bir türlü emziremiyorum ne tavsiye edersiniz neden böyle oluyor 😔
Asel8 rainbowbaby benim ucu yoktu ememedi sağıp verdim Bi süre sol göğsümü şuan 43 günlüğü sol göğsümde süt çok az 30 cc anca çıkıyor zorlayın alsın ben mecbur mama veriyorum birde yetmiyor tek göğüs
Umremetehan rainbowbaby aynısını yaşadım canım bende solu emziremiyordum yatarak dene ben hep öyle emzirdim birsuru emzirme yonetemi var araştır umarım kuzucuk onuda emer 2 gogusu emmesi onun icinde senin icinee çok iyi bide memenin kafasını yakalayamiyordyr bol bol sağ göğüsünu