Aybars16 Bebeğim 2 aylık. Memeye gelince kafasını sağa sola hızlı hızlı çevirip ağlıyor. Ağzını açıyor ama tutamıyor. Birde ayaklarını çekip çekip duruyor napıcam ya 🤦🏻♀️ Doyup doymadığını bile anlayamıyorum ağlıyor sürekli. Sebebi neden acaba?
Annesininmelegi Aybars16 büyük ihtimal pozisyonu yada göğüs tarafını sevmedi mesela benim oğlum hep solu emdi sağ tarafta bildiğiniz krize giriyordu ağlamaktan hiç veremedim doğru düzgün orayı bazende atak
sedalala Aybars16 merhaba gaz masajı yapın sık sık. Karnını ovalayın, bacaklarını dizlerinden kırın karnına doğru itin sonra düzleştirin. Az kaldı gazın bitmesine merak etmeyin
Kezi Kezi Aybars16 ben de sinirleniyorum sonra çok üzülüyorum 🥺 öyle anlarda ara verip omzuma alıyorum pat pat yapıyorm biraz sakinleşiyor
Arhan-Tansu Aybars16 biz 6.5 aylıgız halen yapıyorux ara ara bilsem☺️ Ne zaman bitcegini insallah geçicek canım
Annesininmelegi Aybars16 her ay belli günler veya haftaları var çocukların iki yaşa kadar devam edebiliyor diye biliyorum
Aybars16 sedalala ben yapınca olmuyor ya bir türlü beceremiyorum. Yapıyorum yapıyorum çıkmıyor iyicene ağlıyor
Hayallerhayatlar Aybars16 Gaz sancısının en yoğun olduğu dönemler sakince yaklaşın bebeğe gazını çıkarın böyle durumlarda sonra tekrar emzirin. Bir de emzirirken biraz başı yukarıda olacak şekilde emzirin bebek daha rahat eder
Aybars16 Hayallerhayatlar meme emerken uyuya kalıyor. Gazını çıkarayım diyorum uyanıyor sar baştan bu sefer gazını çıkarmadan yatırıyorum uyanınca çıkarıyorum