Kiask canım merhaba. Üstteki postta yazmıştım hatta başlrda anne çayının linkini attım. İçeriğinde Çemen otu, anason, rezene, zencefil, nane, ıhlamur çiçek, hayıt tohumu, ısırgan yaprağı, frenk kimyonu, muskat ve melisa var. Ben sezeryan doğumluydum ve sütüm hemen gelmedi. Yetersiz beslenmeden dolayıda çocuğum sarılık oldu. Üstelik bende mama takviyesi yapıyordum. Sağdığımda iki memedende çıksa çıksa 30 cc filan çıkıyordu. Bende işe yaradı inşallah sizlerde de işe yarar