Eynm Merhaba sevgili anneler oglum 18 aylik ve henuz 5 tane dişi çiktı bu normal mi gelisiminde hicbir sıkintı yok normal seyrinde yasitlarina baktigimda disleri fazla fazla cikmis sizde de var ni boyle olan
wafflee_42 Eynm biz yaşından önce çıkardık maşallah ama sıkıntı olmaz inşallah. Vaktii zamani vardır elbet