Nur92 ilk dogdugunda yaptigim tek sey 30 ile 45 dk arasi emzirdim ve kan uyusmazligi vardi biz cok sk emmekten sariligi atmistik ve doktorlar stajerler adimizi almisti arastirma konulariymis ilk bebegim hic bisey bilmiyordum onu emzirmek cok guzel bi duygu o kendi birakana kadar emzirirdim ilk donemler sizin dediginizi hic duymadim bilmiyorum ALLAHim sifa versin