Herkese merhaba bebeğim 36 haftalıkken dünyaya geldi hamileliğimde sürekli kafası küçük geriden geliyor vs denildi. Doğumdan sonra çok şükür gayet canlı hareketli algıları açıktı halada öyle şimdi 4 aylık olduk. (4 ay 2 gün) Kafa çapı olması gerektiği kadar değil 37 cm şuan. Henüz dönmüyor 4 aylıkken döner diyorlar ama benim bebeğim yan yatıyosa sırt üstü kendini çeviriyor yada yan yatarken desteklersem yüzüstü dönüyor. Bunun dışında göz temasımız var gülüyor kahkaha atıyor maşallah kıpır kıpır. Kilosuda gayet iyi fakat dönmeme olayı kafama çok takılıyor. Bu durumu yaşayanlar varmı aranızda. Kafasının küçüklüğü için doktorumuz her ay yarım cm büyüyorsa sorun yok dedi şuan büyüyor ama insan korkuyor tabi.