Yaman-42 aaa ares niye beğenilmedi anlamadım ben bayıldım ❤️ Ben de kızımın adını Gaia (doğa ana anlamında) koymak istiyordum, çevremde o kadar “gaye mi?” “Kaya mı?” dediler ki vazgeçtim. Keşke vazgeçmeseydim, pişman oldum. Siz de içinize ne sinerse onu koyun, tuhaf bulan kendi çocuğuna koymasın canım 😊