Esifet Merhaba sevgili anneler kızım 6 aylık gece saat 3 olduğu zaman başlıyor bağırmaya değişik sesler çıkarmaya sabah saat 7 ye kadar sürüyor 10 gündür böyle. Artık uykusuzluktan ölücem gündüzde uyuyan bi bebek değil ne yaoabilirim:(
Pembebeyzmavi Esifet üstünden baya geçmiş ama ne yaptınız düzeldi mi bu durum? Şuan bizde öyleyiz aynı saatlerde uyanıp bıkır bıkır sesler çıkarıyor 2 saate falan zor geri uyutuyorum
Emekc Esifet sesini kesfediyo olabilir benımkide eeee oo degişik sesler cıkartıyodu nezaman uyutmak istesem gunduz gece farketmiyo dalana kadar yuksek sesle konusuyodu halada öle ama cok asırı degıl
mirayyy20-20 Pembebeyzmavi dışı çıkıyor olabilir mi ? Benim de 6 aylık dişi patladı ve sanki normal gündüz uykusundan uyanmış gibi uyanıp konuşuyor ağlamadan. Gece uykuları çok bölünüyor şimdi bile salliyorum işte
Esifet Pembebeyzmavi 7 ay 4 günlüğüz diş değilmiş diş belirtimiz hiç yok hiç çıkmadı hatta. Geçti kalmadı eser valla 😂 oda geçici bir şeymiş😂
Pembebeyzmavi mirayyy20-20 diş mi diyosunuz? 4,5 aylık tam olarak diş midir? Ya geçici olsun ben razıyım