Ya kızlar benim kızım 13. Ayına girdiğinde yürümeye başladı çok hevesliydi güzel de yürüyordu. Ama son 2 haftadır falan sürekli bi sendiriyor sarhoş gibi yürüyor acaba diyorum vitamin eksikliği gibi bir sorun mu var sürekli düşüyor biyerlere çarpıyor. Kaymaz çorap giydiriyorum bazen giydirmediğim zamanlar oluyo ayağı kayıyor acaba korkuyor mu diyorum sizler de böylemi