BombastikTurta canım benim eşim geçirdi aynı evde ve 11 yaşındaki kızım ve bebegim 8 aylik sanırım oda geçirdi 2 gün hafif ateşlendi geçti şöyle bisey var 7 yaşındaki oğlumla bana bisey olmadi..yani geçirecek diye birşey yok..biz hep borsadaydık sonuçta çocuklarına temas etmek zorundayım.. iyi düşün iyi olsun.degisik bi illet.