Flamingom aslında alışık değil soğuğa. 22 derecede evimiz hep. Evi 22 olanlar bayağı açıyor 24 lere çıkıyor. Biz daha hiç yakmadık doğalgazı. Gece üstünü inanılmaz açıyor devamlı uyanıyorum örtmek için. Hep kendimizden pay biçiyorum biz yün yorganla yatıyorsak ona da 2.5 tog çok gelmez diye düşünüyorum