Hilalak00 ben Doğum yaptığımda bebeğimin sarılık nedeni AB0 kan uyuşmazlığıydı. Ben 0 rh pozitif bebeğim b rh pozitifti eğer bebeğim benim kan grubumdan olsaydı sarılık olmayacaktı veya diğer sebepler ( yenidoğan, anne sütü) sarılığı olacaktı. Bu genellikle yapılan sarılık testinde doktorun söyleyeceği bişeydir. Ama türü ne olursa olsun kaka ve çişle atacağı için bol emzirme ve mama takviyesi gerekiyor genellikle bir kaç gün için. Çok geçmiş olsun