Esra_esra Anneler yeni anne oldum ve bebeğim günde 3-4 kere hıçkırık tutuyor karnımdayken de çok hıçkırırdı sizde nedenn oluyor çok oluyor ya
ceylan20 Çok normal bende endişeleniyordum ama beslendikçe miğde kapasitesi büyüyor diyaframla hıçkırık yapıyormuş çok çok normal rahat ol emzirmeye çalış
Ezop Bebeğinizin mide kapasitesi az olduğu için uzun aralıklarla değil de kısa aralıklarla emzirmek gerekiyor. ( Yeni doğan döneminde ) Ama yine de sorun teşkil edecek bir durum değil.☺️