Mom356 benim eşimde de aynı şeyler vardı. Bı de üstüne aşırı halsizlik belirtisi vardı. Maalesef pozitif. 4-5 güne toparlado. Ama bana bulaşmadi sanırım. Hiç belirti olmadı. 5 aylık kızıma da bulasmadigini sanıyorum. Onda da belirti olmadı. Halen karantinadayiz. Haftaya bitiyor karantinamiz. Merak etmeyin artık geçirmeyen kalmayacak zaten. Evde atlatıliyor, panik olmayın pozitif bile olsa.