Guzyagmuru canim walla en onemlisi sutun sicakligi eger o sicakligi iyi ayarlayabilirsen yogurt mayalamak cok kolay.. Ben 5 ltrelik sut aliyorum kaynattiktan sonra 2 sini felan icmeye ayiriyorum kalan 3 unu su menemen yaptigimiz cam siseler varya orta boy onlara koyuyorum ne sicak ne soguk iliktan biraz kaynar olunca yani serce parmagini soktugunda bi 6 7 sn beklediginde yakar yakmaz olmali .. Bu sicakliga ulastiginda mayanin ustune bu sutten biraz alip sutle aciyoruz ortalama 1 tatli kasigi kadar kavanozlara koyup karistirip agzini kapatiyorum kalin bir ortuyle sarip bi 3 4 saat bekliyorum sonra agizlarini acip buzdolabina kaldiriyorum 1 gun ya da 7 8 saat bekleyip aciyorum acmadiklarim gayet guzel duruyor.. eksi olmasini istemiyorsan mayalarken seker kullanabilirsin ama ben tercih etmiyorum zaten bebisine vereceksen kullanma derim.. Bir de eger tutmazsa yogurdun o zaman sicak suyun icine oturttur kavonozlari sabaha kadar beklet tutuyor 😊 genelde tutturamadigim zamanlar bole yaptim ben 😊