Tuba44 serum fiz kullandım en başından beri serum için olanlardan aldım. 500 ml. Sırınga ile ilk başta 2 ml şimdi 4ml 15 aylık. Sonra da braun kullandım çekme için ilk kademe o aylarda simdi 2. Kademe çok pratik. Yıkıyorum tekrar kullanıyorum. Tekrar tekrar almıyorsun sen çekmiyorsun. Diğer aspiratör otribebe vs almadım bilmiyorum.