Nurdem0433 Reyhanbal 11 aylık oğlum 6 dişi var 4 yukarda 2 aşagıda azılar ne zaman çıkar acaba bide 2 Aydır diş çıkarmıyor normal mi acaba
Reyhanbal Nurdem0433 azılar ne zaman çıkıyo bilmiyorum. Benim kızımda 7. Ayından sonra çıkarmadı hiç yeni çıktı 10. Ayında
Nurdem0433 Reyhanbal bizimkiler 2 aydan beridir çıkmadı hiç yaklaşık 9 ayında 6 dişi oldu sonra çıkarmadı
Rana-2004 Reyhanbal bizimde artık ara versin ☺️ Geceleri çok sık uyanmaya başladı sanırım diş yüzünden 🙃 Onlar içinde bizim içinde zor bi süreç
Borasmomy Reyhanbal 2dişimiz vardı düne kadar bugün bir gördüm ki 3tane birden patlamış 🙈 7 ay 28 günlük 💙
Borasmomy Reyhanbal gerçekten ya ben de hepsi tek tek çıkcak sanıyorum 1 aydır evde terör estiriyordu şükür biraz rahatladık canım 🤗 maşallah maşallah kuzucukların hepsi hızlı 😍😍
Eslemmomy Reyhanbal bugunumuze çok şükür tabi ne zor durumlarda olan anneler bebekler var Allah hepimize sağlık sıhhat versin insaAllah 🤲🏻