Bebegim 3 ay 10 günlük. Sma mama kullanıyoruz. Kakası bazen sulu oluyor . Her mamadan sonrada kusuyor. Acaba mamadan dolayımı diye düşünmeye başladım. Bazı arkadaslar smadan bebelac mamaya geçmişler. Bebelac kullanan varmı aranızda memnunmusunuz? Sma kullanıpda bizim şikayetleri yaşıyan bebişler var mı? Bir fikir verin lütfen😔