Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Domino biraz üşütmüş ya sümüğü fazla o yüzden normalde daha az olurdu kolay olurdu temizlenmesi
Domino Kahve_tonunda-Kahve_tadinda gecmis olsun canim dikkat et hastayken daha fazla oluyuor evet. dedigim gibi sık biraz beklet sirtina vur iyice cikar insallah rahatlar.🙂 kac aylik?🤗
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Domino sağolasın canım bizde öyle yapıyoruz doktoru temizleyin yapacak vaşka bir şey yok dedi. 3 ay 10 günlük
Domino Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Oyy kuzum daha minnacık🤗 ebet canim yapacak bisey yok maalesef emziriyorsan bol bok emzir rahatsızlığı cabuk gecsin mama veriyorsan 1 2 cay kasigi rezene falan verebilirsin😊