Yagmur1 senin koleksiyonu 25 kişi kaydederse alıyosun canım. Kupon olarak 25 tl yatıyor öyle herşeyde rahat kullanılmıyor. İndirimli ürünlerde kullanırsan ,indirimsiz fiyattan alıyosun . Bazı ürünlerde geçmiyor biraz saçma bi olay . Ben geçen kullandım biraz işime yaradı . 25 tl kupoju alman içinde trendyol cüzdanının aktif olması gerekiyor. Oraya para atıp indirimi de uygulatıp kullanıyosun