Merhaba güzel anneler bebeğim 4 aylık ve gündüzleri yanında olmazsam uyumuyor uyanınca sallayıp uykuya döndürmem gerekiyor babybjörn de uyuyor burada yatağında yatırmıyorum gece gündüz farkını anlasın diye yardımcı olur musunuz onu bırakıp hiçbir işimi yapamıyorum . 2 aylık dönemden beri böyle buarada