Doktorumuz ilk zamanlar düzeltilmiş yaşına gore karar veririz demişti ancak sağlık ocağındaki hemşiremiz gelişimi güzel olduğu için zamanın da başlattı. Bende hemsireyim ayrıca çocuğunuzun gelişimine gore sizde buna karar verebilirsiniz kac aylık sizin bilmiyorum ama boynunu tutabiliyorsa bisiler yemeye istekliyse ağzını acıyorsa vs hafif denemeler yapmakta zarar yok diye düşünüyorum